12 Aralık 2014 Cuma

Yılbaşına Geri Sayım Takvimi



"Anneee, yılbaşına kaç gün kaldıı?" 
Heyecanla yılbaşını bekleyen çocuklar için geri sayımı daha eğlenceli ve görsel hale getiren bir takvim fikri.

Ben son 20 gün için yaptım, dilediğiniz zaman başlatabilirsiniz geri sayımı.

Bahçeden, budanan dallardan birini aldım. Küçük hediye paketlerine her gün için bir sürpriz koydum. Bunlar küçük şeyler tabii. Kalem, silgi, boya kalemi, çikolata. Yeni aldığım bir paket simli kalemi üçer üçer koydum mesela ayrı paketlere.

 

 Dalın üstüne astım, birkaç yılbaşı süsü ekledim ve salonda yerini aldı.

Eve geldiğinde Rüzgar çok heyecanlandı. Her gün bir tane paket açmayı kabullenmesi biraz zor oldu tabii :) Ama hepsinin onun olduğunu ve her gün bir tane açarak yılbaşına kaç gün kaldığını anlayacağımızı, paketler bittiğinde yılbaşı sabahı olacağını anlattım. İlk gün ısrar etti daha çok açmak için ama ikinci gün bir daha sormadı. Okuldan her geldiğinde bir paket açma fikri çok hoşuna gitti.

Bu, anneler için bir aktivite ama çocuklar için eğlence :)

Umarım sizin evinize de neşe getirir :)

1 yorum:

  1. -- YKS Geri Sayım --
    YGS – LYS olarak iki farklı zamanda yapılan sınavda köklü olmasa da özellikle sınav tarihleri ile ilgili bir değişim oldu ve sistem yerini TYT ve AYT’den oluşan YKS olarak değişti. Tabi sadece isim ve sınav tarihi değişiklikleri de olmadı. YKS Geri Sayım Sayacı‘nda da yer vereceğimiz bilgileri detaylı incelediğinizde birçok değişimden söz edebiliriz. YKS Geri Sayım

    YanıtlaSil