23 Aralık 2014 Salı

El İzi Yılbaşı Kartı


Bu karttan geçen yıl çokça yapmıştık. Bu yıl, küçük bir eklemeyle (yeni minik parmak izleri :)) ) yeniden yaptık.
Çok uzaktaki, çok özlenen dayı için yaptığımız kartı göndermek de bir aktivite tabii, postahane, pul, zarf... Ama yapması daha büyük eğlence :)



Rüzgar'ın elini yeşil parmak boyasıyla boyadık ve kağıda izini çıkardık. Sonra altına bir ağaç gövdesi çizdim, Rüzgar içini boyadı.



Deniz'in parmağını da renk renk parmak boyalarına batırıp ağacın süslerini yaptık. Deniz'in yüzündeki ifadede şaşkınlık ve keyif beni çok güldürdü. Ne olduğunu tam anlayamadı ama gülüp durdu :)


 
Sonra simli yapıştırıcılarla süsleri tamamladık. Olmazsa olmaz yıldızımızı tepeye kondurduk (yine ben çizdim, o boyadı) ve kartımız tamam.
Şimdi o minik yüreklerinden kopan tatlı kelimeleri aynen ağızlarından çıktığı gibi krta yazıp hediye edebilirsiniz.
Yalnız, bunlardan onlarca yapıp evin her tarafına asma isteği yaratabiliyor, dikkatle yaklaşmak lazım ;) 
Bu kartı alıp çok mutlu olmayacak eş dost akraba bilmiyorum :) Hadi eğlenceye o zaman ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder