2 Aralık 2015 Çarşamba

Makarnadan Çam Ağacı

Bir şeyler yaparız diye makarnaları yeşile boyamış ve kurumaya bırakmıştım. Ama ne yapacağımızı planlamamıştım. Bu akşam ortaya böyle bir şey çıktı :) 



Makarnaları boyamak için, bir poşete makarnaları koyup yeşil gıda boyası ve yarım kaşık sirke koyuyoruz ve iyice sallayarak yayılmasını sağlıyoruz. Makarnaya boya dağılması pirinç kadar düzgün olmuyor, o yüzden biraz poşetin üstünden elinizle yaymakta fayda var. Sonra büyük bir kaba alıp balkonda kurumaya bırakıyorum.



Bu ağaç için, bir kağıt havlu rulosunu büyük oğlum yeşile boyadı. Ben de içinden ahşap şişleri geçirdim. 


Ruloyu ortaya koyduk ve abi-kardeş makarnaları sopalara geçirdiler. Pardon, çam ağacına yaprak taktılar ;) Bazen makarnalar düştü, bazen rulo devrildi, tekrar tekrar yaptılar.


En son, parlak şönillerle biraz süsledik. Ve minik ağacımızı salona koyduk.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder